Darbinės ir asmeninės veiklos valdymas

Darbinės ir asmeninės veiklos valdymas. Laiko skirto darbui ir laisvalaikiui vadyba.

Laiko valdymas yra vienas iš geriausių bei svarbiausių savęs bei grupės valdymo elementų. Laiko valdymas yra svarbus kiekvienam, o ypač tiems, kurie yra atsakingi už darnų organizacijos komandos narių darbą. Seminaro tikslas – įnešti naują supratimą į asmeninį bei grupinį laiko planavimą ir sudaryti pagrindą keisti organizacijos kultūrą pasitelkiant skirtingus planavimo būdus bei priemones.
Seminaro turinys:
  • Laiko valdymo samprata, svarba ir filosofija.
  • Laiko praradimo priežastys. Stresas dėl laiko praradimo
  • Laiko paskirstymas. Darbo dienos intensyvumo įvertinimas.
  • Rekomendacijos efektyviam laiko planavimui

Seminarą ves Nerijus Šėža

Konsultantas. Socialinių mokslų magistras. Turi devynerių metų verslo, viešojo ir  nevyriausybio sektorių konsultavimo, administravimo bei valdymo patirtį. Nerijus yra dalyvavęs įvairiuose mokymo projektuose, kėlė kvalifikaciją, stažavosi: Vokietijoje, Danijoje, Italijoje, Lenkijoje, Velse, Rusijoje. Yra vykdęs mokymų bei konsultavimo projektus Lietuvoje, Rusijoje, Moldovoje, Lenkijoje, Latvijoje. Parengęs ir vedęs mokymų programas vadovavimo žmonėms, darbuotojų įgalinimo, veiklos planavimo, komandinio darbo, vidinės komunikacijos, darbo su klientais, lobizmo ir kt. temomis.